دکتر هامون سبطی
فارغالتحصیل رشتهی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
رتبهی ۳۳ آزمون سراسری
متولد ۱۳۵۲
مؤلف کتابهای
۱. زبان و ادبیات فارسی انتشارات اندیشه سازان( ۴ جلد)
۲. زبان فارسی، راهبردهای یاددهی- یادگیری
(برندهی تندیس طلایی در پنجمین جشنوارهی کتابهای آموزشی رشد)
انتشارات اندیشهسازان (مبتکران)، ۱۳۸۱ و ۱۳۸۴
۳. تناسب مفهومی و قرابت معنایی
(کتاب توصیهشده از سوی وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور)،
نشردریافت، ۱۳۸۷
۴. زبان فارسی
( توصیهشده از سوی وزارت آموزش آموزش و پرورش به مدارس کشور )
نشر دریافت، ۱۳۸۸
۵. همایش زبان و ادبیات فارسی
۲ جلد، نشر دریافت، ۱۳۹۰
۶. آرایههای ادبی. نشر دریافت و …..
مراکز تدریس:
آموزشگاهها:
۱. آموزشگاه هدف ـ دختران (حوالی ونک )
۲. آموزشگاه هدف ـ پسران (میرداماد)
۳. گروه آموزشی پل شیراز
۴. آموزشگاه اندیشه اهواز
۵. آموزشگاه دانشوران کرمان
۶. موسسه آموزشی تدبیر قزوین و …
برخی از سوابق علمی و فرهنگی:
دبیر نخستین دوره ی نشستهای علمی
آموزشی در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران (۱۳۹۳)
مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی( ۱۳۹۴)
برگزارکنندهی دیدارگاه کتاب ناشران آموزشی در نمایشگاه کتاب تهران (۱۳۹۵)
عضو کمیتهی برنامهریزی و اجرایی ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی (مواد و رسانه)
در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش (۱۳۹۵)
مشاور دفتر برنامه ریزی استراتژیک نهاد ریاست جمهوری
عضو کارگروه صیانت از حقوق ناشران و مولفان اتحادیه ناشران و کتاب فروشان
آنچه در کلاس های ادبیات کاد ارائه می شود:
-
آموزش درس به درس کتاب های درسی
-
بررسی معانی خاص واژه ها، هم خانواده ها، شبکه واژگانی، جفت های املایی
-
نکته های خوانش بیتها و متون، معنی بیت ها و عبارت ها،
-
رسیدن از معنا با مفهوم و تناسب مفهومی( قرابت معنایی)
-
آموزش مباحث دستوری مربوط با درس ها
-
آموزش آرایه های ادبی مربوط به درس ها
-
حل تمرین ها و تست های مرتبط با درس ها
-
آزمون و رفع اشکال